דרעי פונה למתנגדיו: "שמנו פס על העבר, בואו להשתלב בש"ס"

    "תזכרו את דמותו של מרן זיע״א, הדמות הנערצת, הוא לא נולד כבן של רבנים אלא למשפחה פשוטה מאד"
    איתי גדסי 5 Comment on דרעי פונה למתנגדיו: "שמנו פס על העבר, בואו להשתלב בש"ס"

    שר הפנים והפריפריה נפגש במהלך סיורו בעיר צפת עם קבוצת ראשי קהילות ומוסדות, וביקש להניח מאוחר משקעי עבר • דרעי הזמין גם את מי שלא תמך בש"ס, להשתלב בתנועה

    "תזכרו את דמותו של מרן זיע״א, הדמות הנערצת, הוא לא נולד כבן של רבנים אלא למשפחה פשוטה מאד"
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הפנים, אריה דרעי, הגיע אתמול לביקור רשמי בעיר צפת. את סיורו פתח בביקור פתע בלשכת רשות האוכלוסין בעיר, במסגרת ביקוריו בלשכות ובחינת השירות לציבור אך הלשכה היתה סגורה בשל התחזית כי שלג עומד לרדת.

    השר דרעי ראה בכניסה ללשכה אזרחים ממתינים מחוץ ללשכה וביקש ממנהל הלשכה ששהה במקום לפתוח מיידית את הלשכה לקבל קהל באופן סדיר, למרות מזג האוויר. השר דרעי אמר: ״לא סביר ולא ראוי שאני הגעתי מירושלים לצפת, ועובדי הסניף בצפת לא יכולים להגיע ולפתוח את הסניף כדי לשרת את הציבור. אמרתי עם כניסתי לתפקיד כי השרות לאזרחים הוא בראש מעייני ואני מתכוון לזה״.

    לאחר מכן הגיע השר לפגישת עבודה עם ראש עיריית צפת מר אלון שוחט וצוות בכירי העיריה, שם הציגו בפני השר מצגת מפורטת המראה את הפיתוח המרשים של העיר בכל התחומים וכן את הצרכים והתקציבים החסרים. השר דרעי הזכיר בערגה את המורשת המפוארת של העיר הקדושה צפת בה חיו גדולי עולם ומקובלים ועל הנהירה ההמונית אליה במשך כל השנה.

    ״אני שמח לפתוח את ביקורי הראשון כשר הפנים בעיר צפת, עיר עם עבר מפואר ובעז״ה גם עתיד מבטיח. התרשמתי מהעשייה הברוכה של המנהיגות המקומית. משרדיי ירתמו כדי לסייע ולתת תנופה כלכלית לעיר״, אמר השר.

    לאחר מכן הגיע השר דרעי לביקור בתלמוד תורה אלקבץ של רשת מעיין החינוך התורני, מיסודו של הרב אליהו דאבוש זצ״ל. לסיור התלוו ראש העיר אילן שוחט, סגן שר הפנים משולם נהרי, מנכ״ל הרשת חיים ביטון, סגר״ע נהוראי לחייאני ועוד. השר נטע עץ בפתח הת״ת, סייר בכיתות, בחן את התלמידים והתרשם מהחינוך המעולה וצוות המורים. בטקס קבלת הפנים שרו ילדי מקהלת הת״ת שיר מיוחד לכבודו של האורח.

    השר דרעי ברך את התלמידים ואמר: ״תודה שבאתם למרות השלג. ריגשתם עם השיר ובפרט עם המילים ׳פך השמן הטהור׳. תזכרו את דמותו של מרן זיע״א, הדמות הנערצת, הוא לא נולד כבן של רבנים אלא למשפחה פשוטה מאד. אפילו לא היו לו את התנאים שיש לכם ובכל זאת צמח והגיע לאן שהגיע וזאת בזכות כוח הרצון וההתמדה שלו. לכן, כל אחד מכם יכול לצאת מרן״.

    לאחר מכן המשיך השר לטקס הענקת תעודות לסטודנטים בפקולטה לרפואה, ביקר במכללה האקדמית צפת, וחתם בפגישה עם רבנים ומנהיגי קהילות בעיר.

    במסגרת הסיור, נפגש השר עם רבנים וראשי קהילות בעיר. במהלך המפגש, העלו הרבנים את צרכי הקהילה והמוסדות בצפת ודנו בפתרון בעיות.

    דרעי ביקש מהם לעשות מאמץ ולקרב חוגים וגורמים המעוניינים לחזור ולהיות חלק מתנועת ש״ס. ״אנחנו שמנו פס על העבר״, אמר דרעי, ״אחדות השורות חשובה מאד, לכן תפקידכם להקשיב אנשים המעוניינים לחזור ולתמוך בש״ס ואולי נותרו להם טענות, לפתור אותן ולשלב אותם בתנועה״.

    IMG_7715

    IMG_7738

    IMG_7765

    IMG_7762

    IMG_7758

    IMG_7756

    IMG_7778

     

    IMG_7790

    תמונה 1

    תמונה 2



    5 תגובות

    מיין תגובות
    1. 5

      אין על דרעי רק נהיה שר כבר התחיל לעבוד הלוואי כל השרים כך

    2. 4

      אלי ישי לא יתן להם לחזור הוא רוצה להיות יו"ר בכל מחיר

    3. 3

      בס"ד
      למה הביקור לא כלל עוד מוסדות חינוך וכוללים בצפת . למה לא לקחו אותו לבקר שם????????????.
      היכן הכולל של הרב יצחק בן יאיר, היכן הרב נוריאל סופר ראש מוסדות פרי מגדים, היכן מוסדות חפץ חיים של הרב דרשן זצ"ל, היכן המוסדות של הרב זמיר.

      כולם מוסדות ספרדיים שש"ס מדירה, הרב דרעי התכוון לנציגים שלו שיפסיקו להדיר אנשים ומוסדות וישלבו את כולם בש"ס.

    4. 2

      קודם שיחזרו לש"ס ויעזבו את …ואח"כ הוא יבקר אותם.

    5. 1

      ממתי הרב זמיר קשור לש"ס?
      והרב נוריאל סופר כידוע לך גיסו של הרב ירמיה ואינו שסניק אף שנציגי ש"ס עושים מעל ומעבר בשבילם.
      הרב דרשן גם הוא יושב על הגדר ואינו ש"ס במוצהר היחידים שביקרו אצלם זה מחמת שעברו לרשת הינוך של ש"ס ולא מחמת שהפגינו נאמנות שסי"ת.
      אני מאמין שאם זמיר ודרשן יעברו לרשת החינוך ולא יהיו רק במוכש"ר הם יזכו לביקור.